NO DISSIMULIS

Arriba una carta a l’escola: la Sol ens demana ajuda, doncs en Pol no para de fer-li la guitza i la resta de companys fan com si no ho veiessin. La Sol amb la Sara Sareta ha visitat a l’alumnat de cicle Mitjà i cicle Superior i ens ha llegit en veu alta un munt de contes que parlen de respecte, empatia i diversitat. Entre tots i totes parlem del tema i ajudem a la Sol a escriure una carta a en Pol i la resta de companys/es per solucionar aquesta situació.

Des de l’Escola Vilanova de Segrià volem donar les gràcies al Bibliobús Garrigues-Segrià per oferir-nos aquesta i altres activitats tan interessants i fantàstiques.