NADAL A L’ESCOLA

El mes de desembre és un mes molt especial a l’escola. Un munt d’activitats succeeixen i les mirades dels nostres nens i nenes s’omplen de màgia.
Arriba la Soca! És molt tendre veure com els més petits la toquen, la mimen, li parlen, li canten, li expliquen històries…
Ens ve a veure el Pare Noel! Ell ens explica aventures que li han passat aquests dies.
També vam compartir un esmorzar de germanor tots junts. L’AFA de l’escola ens va deleitar amb coca i xocolata desfeta. Què bona!
Hi ha també unes fotos relacionades amb l’obra de teatre: assajos, decorats, maquillatge, …   Aquí ho teniu:

PARE NOEL
LA SOCA            ESMORZAR GERMANOR