MENGEM ELS PRODUCTES DEL NOSTRE HORT!

Gràcies a la cura i manteniment del nostre hort dia rere dia, hem pogut collir  enciam, espinacs i bledes! Hem aprofitat i entre tota l’escola hem preparat uns plats deliciosos.

Un matí els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial ens van preparar una amanida amb tomàquet, olives i poma boníssima per esmorzar!

Per la tarda les nenes de Cicle Mitjà i Cicle Superior van collir les bledes i ens van preparar unes trenes de pasta de full amb bledes i formatge.

Finalment, tota l’escola vam collir els espinacs i al dia següent vam poder esmorzar una truita d’espinacs boníssima. Tots vam gaudir molt, tant collint de l’hort com de tastar els resultats!