Mayte Bravo a la ZER Alt Segrià

Aquest curs hem gaudit de la poetessa Mayte Bravo, una mestra jubilada de Vila-Seca, Tarragona. La Mayte va realitzar una visita a cada escola en la que vam realitzar uns exercicis dinàmics i creatius amb l’alumnat. Vam coincidir amb la Setmana de Sant Jordi a l’escola Blanca de Villalonga i a l’escola de Vilanova de Segrià. El treball, força interactiu, es basava en la tècnica de pregunta i resposta. A l’escola de La Portella vam posar en comú un viatge per la galàxia i el Sistema Solar amb diversos planetes com Neptú, Mart, Júpiter i per diferents nebuloses com la de “Cap de cavall” entre altres i els/les alumnes van descriure-ho de manera poètica. A l’escola de Vilanova vam fer un projecte d’uns extra-terrestres visitant un zoo a la Terra i vam descriure els diferents animals que anàvem trobant. A l’escola del Roser vam fer un parell de poemes basant-nos en la tècnica de fer paraules compostes a partir de la paraula “Espanta-ocells”, després ho vam musicar i vam cantar la cançó. Gràcies Mayte Bravo per emocionar-te i fer-nos emocionar i per recordar-nos la bellesa de la nostra tasca.