LA SETMANA DE LA SEGURETAT I LA SALUT A L’ESCOLA

Aquesta setmana estem vivint la Setmana de la Seguretat i la Salut a la ZER.

A La Portella, dilluns vam poder gaudir de la visita dels Gossos de rescat i del SEM. Va ser molt interessant!!! Aquí us deixem una mostra del que vam poder viure.

Gossos al rescat

SEM (Servei d’Emergències Mèdiques)

Agents Rurals

Dimarts vam rebre la visita dels Agents rurals, que ens van fer un taller dels “Animals del Segrià” als més petits d’Educació Infantil, un altre d’ “Òlibes, el millor raticida” per als mitjans de Cicle Inicial i Cicle Mitjà, i un altre d'”Incendis forestals i el bosc mediterrani”.

A més a més, van portar un ocell que ha estat curat al Centre de Vallcalent, i hem pogut viure com el deixaven, de nou, en llibertat. Ha sigut molt bonic!!!

Mobilitat Segura

Els Mossos d’Esquadra ens van venir a fer un taller, també, de Mobilitat Segura, per a fer-nos conscients de la importància d’anar sempre amb el cinturó de seguretat i amb cadireta, si el cinturó ens molesta al coll.

Els nens i nenes d’Educació Infantil, junt amb els petits de l’Escola Bressol, també vam poder gaudir del taller.