La Pau depèn de tu, depèn de mi, depèn de NOSALTRES!

El 24 de gener per la tarda vam anar a la Sala de la Cooperativa per celebrar el dia de la Pau i la No Violència (DENIP), vam fer diverses activitats.
-L’alumnat d’Educació Infantil va fer un símbol de la Pau d’allò més original.
-Els nens i nenes de Cicle Inicial van enganxar els seus colomos de la pau (amb uns missatges molt bonics) en un gran mural.
-Els nois i noies de Cicle Superior van continuar enganxant bafarades de dites i frases de personatges significatius.
-L’alumnat de Cicle Mitjà va fer la cloenda cantant la cançó “La festa de la Pau”.
Entre les activitats vam visionar uns curtmetratges que ens van fer reflexionar.
La Pau depèn de tu, depèn de mi, depèn de NOSALTRES!