I al tornar de Pasqua…SANT JORDI!!

Sant Jordi és una festa que celebrem amb un carinyo molt especial a l’escola perquè és el dia de mirar, remirar, remenar, llegir llibres i olorar-los…perquè sí, els llibres fan una olor molt especial i, sobretot, quan són nous. Les històries ens envolten i cadascú pot triar la seva, imaginar-se els personatges i viure amb ells el que va passant a cada pàgina.

Aquest curs, tot just acabant-nos de menjar l’últim bocí de mona, vam tornar a les classes amb la il·lusió d’anar a la paradeta de llibres i roses que organitza la nostra AMPA i vam poder comprar els llibres que ens van agradar més.

Els més petits, van anar a veure l’obra de teatre “La llegenda del cavaller Sant Jordi” a càrrec dels nens i nenes de l’Escola Bressol. Després, ens vam trobar una sorpresa a l’escola: teníem llibres nous per la nostra biblioteca!!

Vam anar a l’espai de lectura amb el que més ens va agradar i vam gaudir d’una estona de lectura màgica i relaxada.

A la tarda, vam dedicar el temps a fer les manualitats més típiques de Sant Jordi: la rosa i els dracs…què divertit!!

Però aquí no es va acabar tot perquè l’endemà al matí, vam fer un taller de poesia amb la mestra i poetessa Maite Bravo amb la que vam fer un viatge a l’espai i vam explorar els planetes del nostre Sistema Solar. Amb totes les nostres idees, ens farà un poema i ens el farà arribar. Estem ansiosos per poder llegir-lo!!

Ja esperem el Sant Jordi del curs vinent!!