Fil de Vida I5 i 1r

La família és una peça clau en el dia a dia del nostre alumnat. Per aquest motiu volem que participi en la mesura del que es pugui a diferents propostes que puguem plantejar. Durant aquest curs, “El fil de Vida” ens ha permés gaudir de les diferents famílies convertint al seu fill/a en el/la protagonista de l’aula. L’alumne/a protagonista ha pogut compartir amb nosaltres totes aquelles experiències més significatives a partir de fotografies, objectes… Ha estat una proposta molt satisfactòria ja que ens ha permès estrenyer encara més, els llaços, entre família i escola. Moltes gràcies famílies per les vostre aportacions!!