FER LA MONA PLEGATS HA ESTAT GENIAL!!

Aquest divendres al matí, com que és l’últim dia d’escola abans de Pasqua, ens hem agrupat petits i grans per fer les tradicionals MONES.

Ingredients: pa de pessic, melmelada de maduixa, crema de cacau i tota mena de guarniments de xocolata (fideus, ous grans i petits, lacasitos,…).

Hem partit el pa de pessic per la meitat i hem sucat amb melmelada les dues meitats. Després, les hem tornat a ajuntar i l’hem cobert de crema de cacau calenta. Per acabar, molts fideus de colors, lacasitos, ous i plomes i pollets a dojo!! Què bones!!

A l’hora del pati ens les hem cruspit en un tres i no res. Veritablement, el millor de fer la mona a l’escola és que després ens les mengem entre tots i ens posem les botes!! Uuuuum!!