Fem panellets

Qui no ha fet algún dia panellets?? A casa, a l’escola, amb els amics… és tota una experiència. Amassar i amassar, fer boletes o diferentes formes i al final la part més bona…  la degustació.

Aquí podeu veure uns panellets que ha fet una mare de la ZER, estan boníssims!! (us ho diem perquè els hem tastat).  Ens va dur quatre safates, una pels profes (moltes gràcies!!!) i les altres tres eren per enviar-les a les escoles Teje Redes.

Dit i fet, vam fer els paquets i els vam enviar. Al paquet també hi vam posar una safata amb codony  (també gentilesa de la nostra chef).  Acompanyant aquestes “delicatessen” també vam afegir les receptes.

Un agraïment de tot cor per la chef!!

Que vagi de gust!!

De panellets