FEM PANELLETS A L’ESCOLA!

La castanyada està a punt d’arribar i amb ella els panellets, les castanyes… Per aquest motiu tots els alumnes de l’escola el Roser ens vam posar mans a l’obra i vam fer uns panellets deliciosos!

El primer que vam fer els grans de l’escola va ser dividir els ingredients per la meitat. D’aquesta manera vam treballar el concepte de meitat i vam practicar amb diferents unitats de mesura: kilogram, gram i litre. Després, es van repartir els ingredients per a les dues classes: Educació infantil i cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior.
Tot seguit, ens vam posar els davantals i ens vam rentar les mans per poder treballar adequadament.

Ara ja som tots uns experts, ens ho vam passar d’allò més bé!