ESTRENEM LA BÚSTIA DE L’EMPATIA

Aquest passat divendres, els alumnes de primària vam celebrar la segona assemblea del curs. Es tracta d’una trobada mensual amb tots/es els alumnes de primer fins a sisè, on trobem un espai per parlar, exposar i rebatre aspectes importants de la nostra escola, també és un espai on es prenen decisions relacionades amb les normes i funcionament del dia a dia del centre. Però, a més a més, en cada sessió busquem un tema clau on endinsar-nos i poder reflexionar. Aquesta vegada vam tractar la convivència: TRACTAR-NOS BÉ, per evitar l’assetjament.

En primer lloc, vam veure un vídeo anomenat, “No juegues conmigo”  https://www.youtube.com/watch?v=tIn4m5Tb8KA

Tot seguit vam fer reflexió i vam presentar la bústia de l’empatia, una eina que ha de servir per deixar escrit les accions injustes que veiem i que no sabem com gestionar.

Per acabar, vam fer la dinàmica del paper arrugat arribant a la conclusió que cal tractar-nos tots molt bé, perquè quan parlem malament a un company/a o no el tractem bé podem deixar ferides que costen de curar.

Us deixem alguna imatge de la sessió.