Èrik al nostre cor!

Ara fa un any que el nostre company i gran amic Èrik va morir.
Al llarg de la setmana passada vam fer un treball a les aules per poder recollir i posar paraules a tot el que ell ens va ensenyar de la  vida i també de la mort.
El que ha anat sorgint tan sols són paraules d’estima, d’amor, de valor, d’esforç i de lluita. És per això que una vegada més li hem d’agrair tot el que  ens va donar.
Avui ens hem reunit tota l’escola per fer-li un homenatge. Ha estat un acte ple de llum i d’amor. I, com a símbol, hem volgut fer-li un quadre amb tota la comunitat educativa. L’hem col.locat en un lloc especial de l’escola, allà on hi ha les fotos de l’alumnat  que passa  pel nostre centre.
Aquí us deixem el vídeo de l’acte d’avui i la imatge commemorativa.