EL NOSTRE BATEC

L’escola ha anat fent totes les activitats programades i s’ha  omplert de cançons, de rialles i molts aprenentatges.
Vosaltres, famílies, sou un dels pilars fonamentals de la nostra comunitat educativa, però aquest curs (almenys fins ara) ens hem hagut de veure o per videoconferències o fora de l’escola.
Per això us vam proposar dur una foto de la vostra família, per poder tenir-vos dins l’escola.
Els nens i nenes quan passen al costat del nostre “cor” fan una paradeta i es busquen i busquen als seus companys.

Tots junts formem: EL NOSTRE BATEC.