DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER (DEFC)

El dimarts 25 d’abril a la tarda vam celebrar a les nostres escoles el VII Dia de l’Educació Física al Carrer (DEFC).
Un dels principals objectius de la jornada era posar de manifest la importància de la dedicació horària a l’Educació Física dins del currículum educatiu. A més, també es pretenia mostrar una Educació Física més actual: integradora, variada i divertida, i per això, en sintonia amb aquest objectiu, l’eslògan d’aquesta edició era: “Surt i mostra’t com ets”.

Tot l’alumnat vam sortir als carrers dels nostres pobles per fer jocs cooperatius i activitats esportives. Vam gaudir moltíssim!!

Ens agrada molt l’Educació Física a l’escola i és per això que diem: “L’EDUCACIÓ FÍSICA A L’ESCOLA MOLA!!”.