Dia de la Pau (DENIP)

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau (o el seu acrònim DENIP) es practica a escoles de tot el món el dia 30 de gener (aniversari de la mort de Mahatma Gandhi).

A la nostra escola vam celebrar aquest dia cercant la nostra pau interior. Vam començar explicant el conte “El buit”, de l’Anna Llenas, un conte on la protagonista, la Júlia, té un gran forat i no li agrada gens. Intenta cercar al seu interior coses boniques per omplir-lo i les acaba trobant.

Tot seguit, vam fer una sessió de ioga amb la Divina Pociello i vam aprendre a relaxar-nos i a trobar totes les coses bones que tenim a dins.

Després, vam fer tallers d’expressió escrita amb missatges de pau i d’expressió artística per decorar l’escola.

Finalment, com a cloenda d’un matí tan especial i emotiu, vam cantar tots junts, amb l’acompanyament a la guitarra de la Teacher Laia, la cançó “Imagine”, de John Lennon.

Si voleu reviure amb nosaltres aquesta bonica jornada, aquí us deixem un recull de fotos!