Contracte de bon comportament

A la classe dels Mitjans tenim moltes ganes de millorar la nostra convivència, tant entre nosaltres com amb els altres companys i companyes de l’escola. És per això que hem creat i signat uns contractes per comprometre’ns a resoldre els conflictes de forma pacífica:

• Comptar fins a 10 quan estem molt enrabiats/ades.
  • Resoldre els conflictes utilitzant les paraules, i no la violència.
  • Demanar ajuda als adults si no ho podem resoldre sols/es.

També, com a qualsevol contracte que es signa, si no es compleix hi haurà una sèrie de conseqüències que també hem decidit entre tots a l’hora de tutoria:

• La mestra escriurà a l’agenda de l’alumne/a una nota informant a la família de l’incompliment del contracte.
  • L’alumna/e escriurà en un full “Què ha passat?”, “En què m’he equivocat?” i “Què hauria d’haver fet?” i parlarà amb les altres persones que hagin format part del conflicte.
  • Durant una setmana, l’alumne/a farà “pati tranquil” (sol/a en una aula esmorzant, llegint, descansant, escoltant música tranquil·la…).

Aquí ens podeu veure amb el nostre contracte individual i amb el de l’aula!