Comencem a treballar l’hort a l’escola

Ja hem començat a treballat a l’hortet de l’escola.

Fa uns dies el senyor Francisco, el padrí del Genís i la Carla, va venir carregat amb la seva aixada i ens va ajudar amb el primer arranjament. Ens va explicar que, el primer de tot que calia fer, era enriquir la terra per aconseguir un bon creixement de les hortalisses. Com ho va fer?

• Primer va remoure la terra amb l’aixada perquè s’havia quedat molt compacta.
  • Després va afegir terra nova amb tots els nutrients necessaris.
  • Per últim, ho va cobrir tot amb fem d’ovella que és un fantàstic complement per la terra de l’hort.

Aquesta setmana, ens ha portat planter de tardor i l’hem ajudat a plantar-lo i a regar-lo amb molta cura.

Ens ha recomanat que protegim dels ocells el que hem plantat perquè sino, en pocs dies no quedarà ni rastre dels enciams ni de les cols. Ara, estem pensant entre tots una solució perquè no ens volem quedar sense hort!! Gràcies senyor Francisco!!