COMENÇA L’HORT

Aquest curs hem començat el nostre hort. Els nens i nenes de cicle superior han preparat la terra per a què estigui a punt per plantar. Primer l’han mullat per què estava molt seca i dura. Després hi han afegit terra nova i l’han remenat. Un cop ja ha estat a punt han fet els solcs i han plantat llavors de pastanagues, espinacs i raves.

Els alumnes de cicle inicial i mitjà han plantat bròquils, cols i cebes. Tot seguit ho han regat. També han buscat fotos per internet de les verdures que han plantat per a fer els cartells que posaran a l’hort.

Els alumnes d’educació infantil les han regat per a què es facin ben grans.

Aritz, Queralt, Karina, Pol, Andrei, Youma i Mansour.