COLÒNIES MANRESA CICLE INICIAL-3R

Els passats 4 i 5 d’abril l’alumnat de 1r i 2n (i 3r de La Portella) vam anar de colònies al Camp d’Aprenentatge del Bagès.
Després de descarregar les motxilles a l’alberg El Carme de Manresa, on passaríem la nit, vam anar al Parc de l’Agulla on vam fer un recorregut per la Sèquia (el canal de Manresa) i vam fer tallers relacionats amb l’aigua “Experimentem amb l’aigua”.
Després de dinar de pícnic allà mateix, vam anar cap a la Casa de la Culla on vam fer un experiment molt xulo per entendre el cicle de l’aigua i ens van explicar un conte tan gran com interessant! Abans de marxar cap a l’alberg, vam visitar les instal·lacions de la Casa, ja que conserva les antigues instal·lacions d’una típica casa de pagès, i vam berenar pa amb xocolata per agafar energia per baixar caminant fins a l’alberg!
Després d’una bona passejada, vam situar-nos a les habitacions, vam jugar una estona i, finalment, després de sopar, vam fer l’activitat de nit “Joc dels Cavallers” pels carrers del casc antic de Manresa. Tot i que semblava que estàvem molt i molt cansats… vam treure forces per passar-nos-ho d’allò més bé! Això sí… per la nit vam caure tots i totes ben plans…
L’endemà al matí, vam tornar a fer les motxilles i vam anar al Museu de la Tècnica a fer diverses activitats més: visita al museu, explicació de l’abastiment de l’aigua a Manresa, construcció d’un pont i circuit de canalització de l’aigua i comprobar si l’aigua que bebem pot ésser potable o no.
Després de dinar, vam tornar cap a casa cansats però amb la motxilla plena de moments inoblidables, coneixements nous i experiències viscudes. UNES COLÒNIES GENIALS!