Cloenda Formació Dual

La nostra ZER acull, any rere any, aprenents de Formació Dual. Enguany, en la festa de cloenda del curs a la Universitat de Lleida,i durant la segona part, vam compartir la mirada de les escoles que acollim aprenents de Dual: l’Escola Joc de la Bola, amb aprenents de 1r i 4t any; la ZER Alt Segrià, com a representants de les ZERs, amb alumnes aprenents de 2n any, i l’Escola Ignasi Peraire, amb aprenents de 3r any.

Vam parlar i exposar de com acollim els aprenents, l’adaptació a l’escola i les activitats que fan, així com la nostra experiència en participar i col·laborar en aquest projecte tan enriquidor com és la Formació Dual.

Us deixem l’enllaç del vídeo que vam projectar des de la ZER, a través del qual vam poder donar veu tan als mestres, com als aprenents, i també als alumnes de les tres escoles, sobre com viuen l’estada d’aquests alumnes de la Universitat a les nostres escoles.

Esperem que us agradi.