CELEBREM LA CASTANYADA!

El passat dilluns dia 30 d’Octubre vam celebrar la castanyada a l’escola El Roser! Per aquest motiu vam decidir realitzar diferents activitats per gaudir d’aquesta tradicional celebració.

A partir d’unes làmines que havien preparat els alumnes d’educació infantil i cicle inicial els més grans de l’escola vam redactar un guió que després vam representar tots junts.

D’altra banda el dia 31, vam preparar un súper racó de Hallowen ben terrorífic amb la teacher Teresa per treballar el vocabulary d’aquesta tradició anglesa! Carabasses, aranyes, ratpenats, fantasmes, esquelets…no hi faltava detall!

La tarda del 31 d’Octubre en l’àmbit d’educació física vam fer diverses activitats al patí de l’escola: la cursa de castanyeres i el plega bolets. Per  finalitzar aquesta festa ens vam endur els panellets que havíem fet i unes castanyes torrades que ens va portar l’AMPA de l’escola El Roser.