Celebració de la castanyada amb delicioses tradicions a l’escola

El dia 30 i 31 d’octubre a l’escola els alumnes de l’escola vam celebrar la tradicional festa de la Castanyada.

Un dels moments més destacats de la celebració vas ser la preparació dels panellets en grups Internivell des d’I3 a sisè. Vam compartir els secrets d’aquesta recepta i ens ho vam passar d’allò més bé.

Volem donar gràcies a totes les persones que ho van fer possible: a tots els alumnes, als mestres, a l’AFA que ens va coure les castanyes i els moniatos, a la Ruth i al Sr. Reullí que ens va cedir el cotxe per coure les castanyes, a la Sra. Paquita, la nostra castanyera i també la que ens va coure els panellets de tota l’escola i a totes les famílies que han fet possible que tots els nens i nenes poguessin venir vestits amb la tradició del dia.

Us deixem les imatges que ho reflecteixen: