Carilló de Campanes a Torre-serona

El passat dia 18 de gener els alumnes de l’escola El Roser vam aprendre i tocar el carilló de campanes que els Reis Mags d’Orient li van portar al Miquel.

Amb aquest instrument em pogut treballar les set notes de l’escala musical (DO, RE, MI, FA, SOL, LA i SI) i els sons aguts i greus.

Hem escoltat que quant més petita és la campana el seu so és més agut i quan més grossa és la campana el seu so és més greu.

Si voleu veure més imatges cliqueu aquí.

Si voleu saber més coses sobre els carillons de campanes podeu visitar la següent adreça on podreu veure un video d’una carillonista interpetant una peça musical amb els comandaments d’un carilló.