Avui ens visiten…ELS MOSSOS D’ESQUADRA!

El dilluns 8 d’abril, dins de la Setmana de la Seguretat i la Salut, teníem programada la visita dels Mossos d’Esquadra.

L’alumnat d’infantil ha sortit al pati amb el Mosso Hèctor, que ens ha explicat que davant qualsevol emergència hem de trucar al 112. I ens ha ensenyat una manera fàcil de recordar-ho: 1 boca, 1 nas , 2 ulls = 112

Després ens ha deixat pujar al seu cotxe de policia i hem fet sonar les sirenes, que feien un soroll increïble i ens ha deixat la seva gorra.

Tots i totes hem estat molt atents i ho hem passat molt bé amb aquesta visita.

També han vingut els nens i nenes de P1 i P2 de l’escola bressol “Tris-Tras”.

L’alumnat de 1r, 2n i 3r ens hem quedat al menjador amb el Mosso Albert, amb qui hem conversat sobre la importància d’anar ben lligats quan anem al cotxe, i amb la cadireta corresponent segons el nostre pes o la nostra alçada (és obligatòria fins al 1,35 m., i recomanable fins al 1,50 m.!). També ens ha recordat la importància de creuar el carrer pels passos de vianants i mirant a tots dos costats totes les vegades necessàries per creuar amb seguretat.

Després hem jugat al joc dels taurons (vehicles) i els peixets (vianants), i hem comprovat de primera mà com de segurs estàvem quan creuàvem pels llocs indicats: estàvem “a salvo” dels taurons!!!

Moltes gràcies per venir a veure’ns i compartir el vostre temps amb nosaltres!!!