27a TROBADA de la ZER Alt Segrià

Aquest any ja hem viscut la 27a Trobada de la ZER. Aquest cop ha sigut a Vilanova, i hem pogut gaudir d’un dia fantàstic, molt assolellat i calurós, i amb bona companyia, que és el que compta.

En arribar a Vilanova, vam poder veure els detalls que havien preparat a l’escola per a rebre als companys i companyes de les altres escoles:

Un cop vàrem haver esmorzat, els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial van anar a fer jocs tradicionals al pati de l’escola, i els de cicle mitjà i cicle superior, van anar a jugar a rugbi amb quatre nois i noies de INEFC.

Durant el matí, tan grans com petits vam poder gaudir d’una representació de teatre en anglès.

En arribar l’hora de dinar, vam anar tots a la sala de l’Ajuntament, i vam poder escoltar el concert de músiques d’arreu del món que havíem preparat a les classes de música, i vam dinar plegats.

A la tarda, i tot i la calorada que feia, vam gaudir moltíssim del taller de sardanes que ens van oferir el Grup Sardanista Montserrat. Va ser molt bonic.

Va ser un dia genial!

Moltes gràcies Escola de Vilanova!