Trobada a l’Institut 22 maig 2019

Aquest any, l’Elena, el Cristian Florin, la Yasmine, la Diana, la Sílvia i el Gerard deixaran l’escola perquè ja s’han fet grans. El curs 19/20 aniran a l’Institut Fontanelles i quina millor manera de començar que coneixent als companys que compartiran aquesta aventura amb ells. Com cada any vam fer la trobada d’escoles!

Vam esperar al bus molt nerviosos, i va començar la nostra aventura. Amb nosaltres anaven nens i nenes d’Alforja i Maspujols, tots igual de nerviosos que nosaltres.

Vam arribar i la Mercé ens va donar la benvinguda i ens va acompanyar al gimnàs on ens va explicar què faríem al llarg del dia. La Rosa ens va acompanyar i ens va donar seguretat. Tot era gran, molt gran en comparació a la nostra escola.

La primera cosa que vam fer, va ser uns taller d’anglès i ho enteníem tot! No era tan difícil!! Ufff, a partir d’aquí ja vam començar a gaudir una mica i a treure’ns els nervis.

Després vam passar al Gimnàs i vam veure el videoclip que vam preparar amb les fotos i vídeos que vam enviar les escoles a la Sílvia, la professora de música de l’institut. Quina feinada! Després vam ballar la cançó de Txarango Obriu les portes. Us deixem algunes de les fotos que vam fer per a enviar a l’institut. La veritat que va ser una tarda molt maca la qual vam compartir moments, rialles…

Després de ballar, vam esmorzar i ens vam repartir en grups diferents per fer una gimcana que els companys/es de l’institut ens van preparar. Vam començar a conèixer molta gent!!

Després de la gimcana vam dinar i vam agafar forces per fer els tallers d’educació física que ens van preparar els de 1r de Bat. I per finalitzar, els alumnes de 1r d’ESO ens van dedicar unes cartes del que ells van sentir al arribar a l’institut i que al final no era per a tant. Quina casualitat, el Quim va ser uns dels que en va parlar de la seva experiència del seu primer anys.

I després d’aquesta experiència hem arribat a la conclusió de que l’institut és un lloc on farem més amics i creixerem com a persones preparades per a la vida.