Un Nadal de pel·lícula

Com cada any per celebrar les festes d’hivern o de Nadal a l’escola vam fer moltes coses. En primer lloc, vam pintar unes pinyes i uns quants bastonets per crear flocs de neu de colors. També vam escriure desitjos en unes fustes. Quan ho vam tenir fet ho vam penjar a l’arbre del poble però per mala sort aquella tarda va ploure molt i es van descolorir algunes pinyes i amb la força del vent van marxar volant!

Per altra banda, al Festival de Nadal que es va celebrar el 16 de desembre de 2022 a la plaça de la Vila, cada classe va representar diferents cançons amb català, francès, anglès i amb instruments (flautes, boomwakers, picarols…). Els i les alumnes de 5è i 6è ens vam encarregar de presentar l’espectacle a través d’un teatre que simulava el rodatge d’una pel·lícula. Al públic li va agradar molt l’espectacle i va aplaudir gustosament, l’equip docent va estar molt satisfet de les actuacions de l’alumnat i els infants ens ho vam passar molt bé.

A més a més,  com cada any vam aprendre el poema de Nadal per recitar-lo a les nostres famílies el dia de Nadal i vam elaborar una postal.

L’últim dia del trimestre, els/les mestres de cicle superior van representar un conte amb ombres xineses titulat “El tió congelat” per donar la benvinguda al solstici d’hivern que començava just aquell dia. Amb  aquest conte vam poder veure la importància de l’empatia, l’ecologia, la solidaritat i l’acollida. També vam demanar desitjos al “follet del foc” per aconseguir que passin coses bones. A continuació l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial va anar a cagar el Tió, que havia arribat uns dies abans a l’escola

Per acabar, quan vam tornar de les vacances de Nadal l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior ens vam trobar a l’aula uns regals que ens havien deixat els Reis Mags! Quina il·lusió!!

Amb tot això, vam celebrar un Nadal de pel·lícula!

Alumnat de CS