Projectes de ZER

La nostra ZER està immersa dins els següents projectes educatius:
PROJECTE FRANCÈS:
Consisteix en reforçar l’horari dedicat a l’ensenyament de la llengua francesa a les àrees d’educació artística per tal que els alumnes millorin la seva competència lingüística en llengua estrangera.
PROJECTE TALLER D’ESCRIPTURA EN ANGLÈS:
L’àrea d’anglès a Cicle Mitjà i Cicle Superior disfruta d’una hora més setmanal per a poder treballar específicament taller d’escriptura. Aquest treball es prepara en coordinació amb el tractament que es dóna a la llengua catalana i seguint la mateixa línia de treball de tallers d’expressió esccrita.
PROJECTE CANTÀNIA
El projecte Cantània consisteix en la preparació i interpretació d’una cantata. Cada curs, l’Auditori estrena una nova cantata, per a 9 instrumentistes i cor, signada per prestigiosos músics i lletristes catalans.

Per preparar la cantata el professorat de música assisteix a tres sessions de formació a l’Auditori de Barcelona, on se’ls dóna les eines necessàries per fer el treball d’aula amb els alumnes. El projecte acaba amb un concert  on participen de forma conjunta totes les escoles inscrites, acompanyades en directe de músics i actors professionals.

AUDITORI PROJECTE CANTÀNIA