ENREGISTREM EL NOSTRE PROPI CD

El passat divendres 20 de maig, els nens i nenes de la classe dels Increïbles i de les Constel·lacions de l’Aleixar, juntament amb els nens i nenes de la comunitat de grans de l’escola de Vilaplana, vam anar al Camp d’aprenentatge Pau Casals de Coma-ruga a enregistrar la cançó: Mare Terra.

Aquest projecte va començar el segon trimestre d’aquest curs, quan entre les dues escoles de la ZER vam fer votacions per triar una cançó que acabaríem enregistrant a l’estudi de gravació del propi Camp d’aprenentatge.

Una vegada seleccionada la cançó guanyadora, que en aquest cas va ser Madre Tierra del cantant Chayanne, ens vam posar a treballar entre tots/-es per crear una lletra pròpia, utilitzant també la llengua anglesa i francesa que treballem a l’escola. Les dues estrofes en català van ser creades una pels infants de l’Aleixar i l’altra pels de Vilaplana. També vam inventar una coreografia per acompanyar la cançó; molts/-es de vosaltres la vau poder veure per Carnaval.

El fet de poder entrar en un estudi de gravació i enregistrar amb els micròfons i els auriculars, tal i com ho fan els nostres grups de música preferits, va ser una experiència única! I veure com un cop enregistrada la cançó es pot modificar i omplir d’efectes a través de l’ordinador, és increïble!

El dia de la sortida vam fer també un taller d’elaboració de la caràtula per acompanyar la cançó i uns experiments sobre el so i l’acústica.

Aquí us deixem l’enllaç del Camp d’aprenentatge per si voleu visitar la pàgina i cantar amb tots/-es nosaltres.

Salut i música!