Amb la mel a la boca!

Per finalitzar el segon trimestre, l’alumnat d’educació infantil i primer cicle de primària de la ZER Baix Camp Nord vam fer una sortida a una granja d’abelles. Allà vam aprofundir en tot allò que havíem après prèviament a l’escola d’una manera molt més vivencial. Una de les coses que més ens va agradar va ser posar-nos els vestits d’apicultor i poder observar com viuen les abelles dins el rusc i com es divideixen segons les seves funcions.
Ara també ja sabem que l’abella reina és la més gran del rusc i que les obreres són les que fan la mel.
Després de dinar, vam fer un tast de diferents tipus de mel, ens vam convertir en abelles en un joc molt divertit i vam fer un taller d’espelmes amb cera feta per les abelles. Ens ho vam passar molt bé compartint aquesta experiència entre l’alumnat de les dues escoles de la ZER.