BICICLETADA I CAMINADA

El passat divendres 14 d’octubre, els alumnes de les escoles de Vilaplana i l’Aleixar vam fer conjuntament una activitat molt estimada per tots nosaltres, la popular “bicicletada”. Aquest any la ruta escollida ha estat la del pi gros. A primera hora del matí, els nens i nenes de Vilaplana des de tercer fins a sisè vam fer la ruta en bicicleta des de Vilaplana a l’Aleixar en bicicleta. Normalment cada any fem dos grups, un que va caminant i un que va en bici. Però aquest cop tots vam anar en bici, per la qual cosa només es va fer un grup, i vam sortir una mica més tard. La Cristina Mas i el Raúl van ser els mestres que ens van acompanyar amb les seves bicis. Quan vam arribar a l’Aleixar, a la pista del poliesportiu, els nens i nenes de l’Aleixar ja estàvem allí, i els mestres havien muntat uns circuits per fer amb les bicis molt divertits. També vam estar jugant una estoneta. Més tard vam estar esmorzar tots junts i ens ho vam passar molt bé. Desprès de haver fet passar la gana una mica, els alumnes que anàvem caminant vam iniciar la caminada cap a Vilaplana, acompanyats del mestres Gorka i Edu (anglès). Els que anàvem amb bici vam sortir més tard, lògicament. L’idea era que arribéssim més o menys alhora al camp de futbol de Vilaplana. La caminada a peu va ser molt maca. Vam poder xerrar, veure plantes i insectes, passar per sota del pi gros, prendre una mica el sol i gaudir del paisatge fins arribar al camp de futbol. Allí vam estar una estoneta xerrant i jugant fins que vam arribar l’altre grup, els que anàvem en bici, que potser no vam poder fixar-nos tant amb els detalls del paisatge, però vam gaudir més de la velocitat i les emocions fortes. Un cop ja érem a Vilaplana, vam dinar tots plegats (quina gana que teníem!!!) a l’ombra dels arbres. Es va poder veure de tot: entrepans, truites, macarrons, pollastre, sushi, espaguetis, galetes, patates, fruita, nachos… Mmmmmm, que bo que estava tot! Desprès vam jugar una mica per tota la zona del camp de futbol. Quan faltaven més o menys tres quarts d’hora per dos quarts de cinc, el grup de nens de l’Aleixar que anàvem caminant vam iniciar la tornada cap al poble. Al cap d’una estona vam sortir els que tornàvem amb bici i els nens i nenes de Vilaplana van tornar cap a l’escola per arribar tots més o menys a la mateixa hora. Va ser un dia bonic i cansat a l’hora. Bonic perquè vam poder jugar i compartir experiències amb els nens i nenes del poble del costat i fer esport, i cansat perquè vam arribar morts a casa. Però podeu estar segurs de que l’any vinent voldrem repetir!!!