Bicicletada i caminada de ZER

Teníem moltes ganes de tornar a fer activitats amb la ZER i per fi el passat dijous 21 d’octubre vam poder trobar-nos de nou les dues escoles. Aprofitant el meravellós entorn en el que ens trobem vam fer una bicicletada i caminada.

Els alumnes de Vilaplana van baixar en bicicleta fins a l’Aleixar i allí, després de fer uns jocs de coneixença, vam esmorzar les dues escoles juntes. Ja ens va anar bé agafar energia perquè després tocava la part que feia pujada! Vam passar una estona ben divertida entre camps d’avellaners, fent cames per arribar al Bosc de l’Olla a Vilaplana. Quan vam arribar allí, vam jugar una estona tot esperant els caminants que també havien sortit de l’Aleixar i un cop van arribar (després d’una bona caminada ja que van tenir alguna petita dificultat en trobar el camí…) vam tornar a fer jocs, ara sí tots junts ciclistes i caminants!

Un cop recuperades les forces gràcies a un bon dinar, els vilaplanencs es van quedar a la seva escola i els aleixarencs vam baixar d’allò més àgils cap a l’escola. Quines ganes de tornar a trobar-nos!