ANEM D’EXCURSIÓ A ALCOVER!!!!

El dia 7 d’abril, les classes dels dinosaures de l’Aleixar i Vilaplana vam anar al museu d’Alcover.

Al museu vam poder veure coses molt interessants com: un vídeo de la història del “peix pedra”, vam veure fòssils i fins i tot vam fer un!!!!

Després vam anar a esmorzar a una plaça i a continuació vam anar a un magatzem per fer una altra activitat. Ens van explicar moltes curiositats de les abelles i de com es fa la mel. Vam elaborar una espelma amb cera i de regal ens vam emportar un pot de mel. Estava boníssima!!!!!

Vam anar a dinar a un parc molt xulo i vam tenir temps per jugar i conèixer als companys de l’altra escola.

A la tarda, vam anar a la biblioteca on ens van explicar el funcionament pel préstec de llibres i organització. També vam poder llegir contes molt divertits!!

Per acabar, el Lluc Borrallo, de l’escola de l’Aleixar, va firmar el seu primer contracte! Va deixar unes pedres que va trobar a Àger amb la seva família per tal que comprovessin si eren fòssils.