TROBADA D’ESCOLES VERDES A FALSET

El dijous 7 de març el comitè ambiental de la nostra escola vam anar a Falset a un Fòrum d’escoles Verdes. Allí ens vam reunir amb altres escoles del Priorat i del Baix Camp.

La jornada va començar amb la benvinguda d’un representant de l’ajuntament del poble i el Jesús, el nostre inspector d’educació. Després vam fer el Mercat d’Intercanvi d’experiències on, a més de compartir algunes de les nostres accions, també en vam poder conèixer d’altres que fan les nostres escoles veïnes.

La Sílvia i el Martí, els nostres representants, ho van explicar molt bé. Ells van escollir de parlar d’algunes de les sortides que fem pel nostre entorn:

• El projecte Rius: on anem a riuet que hi ha a la font de les Creus i fem un anàlisi de l’aigua, mirem els animalons que hi trobem i netegem una mica l’espai,
  • l’Hort: que el tenim a prop de l’escola i que hem començat a engegar aquest any amb l’ajuda d’alguns pares de l’escola i
  • Les sortides a la rasa dels més petitons de l’escola.

Després, els mestres que vam fer unes dinàmiques i els alumnes unes altres, amb els monitors del programa. Van ser molt interessants i xules.

Vam dinar tots junts a l’ermita de Sant Gregori on vam poder visitar l’església i vam pujar al mirador on vam veure el poble i els voltants.

També fam fer dos tallers: vam fer menjadores d’ocells amb pinyes i menjar d’ocellets i també vam decorar i penjar caixes nius.

Va ser molt xulo poder conèixer gent d’altres escoles i poder compartir experiències i veure’n de noves!

Comitè ambiental