“TORNEIG D’ESCACS CONSELL ESPORTIU DEL BAIX CAMP”

El dissabte 10 d’abril, l’alumne MARÇAL MESTRE CARCELLÉ de 4t de Primària de “l’Escola Cingle Roig” de Vilaplana, va guanyar el campionat d’escacs online, organitzat pel Consell Esportiu del Baix Camp, en la categoria de benjamí.

En el torneig hi van participar 29 alumnes de diferents escoles del Baix camp. Els dissabtes, quinzenalment, els/les participants jugaven partides online des de casa i anaven guanyant punts.

Quan el Marçal va arribar a la cinquena partida, el torneig es va posar molt emocionant. Els nervis eren presents, ja que si perdia la partida, hauria estat força difícil acabar guanyant el torneig.

Gràcies a les habilitats estratègiques i a l’enginy que en Marçal va mostrar durant tot el torneig, finalment es va proclamar guanyador.

FELICITATS MARÇAL!!!!!!!

CELEBREM TOTS/ES PLEGATS/DES  AMB IL·LUSIÓ EL TEU ESFORÇ I TRIOMF!