TORNEN LES PARELLES LINGÜÍSTIQUES

Des de ja fa uns anys l’escola, amb la col·laboració del Consorci de Normalització Lingüística de Reus, porta a terme el  projecte de Parelles Lingüístiques adreçat a les famílies del centre i obert al poble perquè hi pugui participar tothom que hi estigui interessat.

Es tracta de fer  coincidir dues persones, voluntari/a i aprenent/a, per a què es trobin una hora a la setmana durant 10 setmanes i practiquin el català (parlant sobre temes que els interessin, activitats de l’escola, del poble o dels alumnes…). Poden participar i col·laborar en aquesta activitat qualsevol membre major d’edat (avis/es, tiets/es, cosins/es…). L’escola facilitarà un espai de trobada però també es poden aprofitar altres moments i espais!

Aquest curs continuem amb el programa! El passat 12 de març vam fer la reunió d’inici, on hi vam concretar les parelles i els espais de trobada. Va venir la Rut del CNL, encarregada del voluntariat per la llengua, per explicar-nos el funcionament i l’objectiu d’aquest programa i ens va donar unes carpetes amb materials i recursos per poder utilitzar en les nostres converses: llibret d’imatges amb vocabulari de diferents temes, llista de temes interessants per parlar, tríptics amb informacions d’activitats culturals…

Per acabar agrair als participants la col·laboració en aquest projecte d’aprenentatge. Us desitgem a totes i tots bones converses!