FEM “MATES” A L’HORT DE L’ESCOLA.

La classe dels Pagesos i Pageses de Cicle Mitjà estem preparats i preparades per estrenar l’hortet, que les famílies de l’escola ens han preparat amb molta il·lusió i dedicació.

Abans de pensar en com prepararem la terra i què hi plantarem, decidim jugar amb les “mates” i per parelles busquem el perímetre i l’àrea de l’hort. Ens decidim a mesurar la longitud del rectangle que el delimita, però… Com calcularem l’interior? Què necessitarem? A on podrem cercar informació?                                                                                                                                                                      Així doncs, caldrà observar, comparar, manipular, fer hipòtesis, prediccions, reflexionar i sobretot gaudir tot cercant respostes.

I després d’experimentar una bona estona… EUREKA!                                                                                                     Una vegada més gràcies al treball cooperatiu, hem pogut cercar la solució. Bona feina nens i nenes!

LES PAGESES I ELS PAGESOS SOM UN GRAN EQUIP!