FEM D’ENTREVISTADORS I ENTREVISTADORES!!!

Fa unes setmanes, a castellà, hem treballat com es fa una entrevista.

Alguns alumnes vam triar persones del nostre entorn per tal de poder convidar-los a l’escola i fer l’entrevista en directe, altres a persones famoses.

Vam convidar a dos pares i una mestra del curs passat: el Sergi (pare del Lluc), l’Alberto (pare de la Júlia) i la Mercè (tutora de la classe de l’any passat).

El Sergi ens va explicar que treballa a l’Arxiu de la Diputació de Tarragona, l’Alberto treballa a l’Amazon i ens va explicar com es reparteixen els paquets i els problemes amb els que es troba diàriament i la Mercè ens va explicar com ha estat la seva vida com a mestre.

Vam fer moltíssimes preguntes i va ser genial!!!