INVESTIGUEM LA FLORA I FAUNA DE VILAPLANA

Durant el primer trimestre, els i les “Everest”, alumnes de Cicle Mitjà de ” l’Escola Cingle Roig”, vam fer una sortida d’entorn a “Les Tosques”, amb la companyia de l’agent rural en David Rullo.

L’objectiu era conèixer la diversitat de flora i fauna del nostre entorn, analitzar l’impacte que l’ésser humà realitza en el medi, així com també reconèixer el cant dels ocells i les petjades d’alguns animals.

L’agent rural ens va preparar un taller amb imatges de petjades i excrements, per tal de que poguéssim descobrir l’animal amagat.

VA SER UN MATÍ ASSOLELLAT, PLE DE NOUS DESCOBRIMENTS, CURIOSITATS I MOLTS SOMRIURES DIVERTITS.