SORTIDES PEL POBLE I EL TERME DE L’ALEIXAR.

Com ja sabeu, cada divendres, els alumnes d’infantil fem una sortida d’entorn. Aquestes sortides ens permeten conèixer amb més profunditat indrets que tenim a prop i amb els quals podem aprendre molt a través de l’observació directa i la pròpia vivència.

Moltes d’aquestes sortides són al jardí dels somnis. Allà ens encarreguem del manteniment del jardí i fem la collita de les plantes aromàtiques que pertoquen. També gaudim de la zona del bosc per jugar a l’aire lliure, descobrir nous camins i gaudir de la natura. El camí de l’escola al jardí dels somnis ens permet sovint recollir “tresors” especials que ens regala la natura a cadascuna de les estacions.

Altres sortides les hem fet a la riera. Allà hem gaudit amb les botes d’aigua quan l’aigua ha estat prou abundant.

També hem iniciat un treball sobre l’artista Joaquim Mir i la relació de la seva obra amb el terme de l’Aleixar.

Hem descobert el camí de la depuradora on fem l’observació dels plataners i les figueres. Hem aprofitat per fer neteja, observar les deixalles, reciclar i contribuir a la cura del medi ambient. La recollida de brossa va ser tan gran que vam necessitar la col·laboració de la brigada de l’Ajuntament.