Representacions musicals al taller d’expressió

Ja fa uns dies que estem fent activitats diverses al taller d’expressió, però us volem mostrar una de les propostes que hem fet fa poc.

Aquesta proposta va començar de manera més pictòrica, ja que havíem d’escoltar dues cançons completament diferents i dibuixar un paisatge per cadascuna d’elles que representés l’emoció que ens transmetia la música. Després, el repte era preparar una representació per grups a través de l’expressió corporal que inclogués els dibuixos realitzats i que tingués relació amb la música escoltada.

Si voleu verue’n el resultat només heu de fer clic aquí.

Esperem que us agradi!