Qui som

Els centres que formen part de la ZER són: l’Escola Aurora (Sant Boi de Lluçanès), que n’és la seu, l’Escola Gafarró (Lluçà), l’Escola Heurom (Perafita) i l’Escola La Forja (Alpens). La ZER es troba situada al Lluçanès Nord, a la comarca d’Osona. Tot i que el Lluçanès té un pes important en el sector primari, en els municipis de la ZER el pes econòmic més important recau en el sector serveis. Són nuclis de poca població, amb tendència a la pèrdua demogràfica, però que s’han mantingut gràcies a famílies procedents de l’àrea urbana i que han optat per un model de vida en un entorn rural.

Característiques de les 4 escoles:

• Nuclis de poca població.
  • Les escoles es situen en un entorn rural amb un pes important dels sectors primari i de serveis.
  • Cada escola és única al seu poble i té els seus propis trets d’identitat que la defineixen i que és bàsic respectar.
  • Cada escola té la seva direcció, el Consell Escolar i el Claustre d’escola. La ZER té un Equip Directiu de ZER i junts formem el Consell Escolar i el Claustre de ZER.
  • Aules multinivell

Dades identificatives i situació geogràfica:

UBICACIÓ
CONTACTES