Projecte rius

Aquest curs tots els alumnes de La Forja participem, com ja fa una quants anys, al projecte rius.

Els Petits s’encarreguen d’observar els macroinvertebrats i Mitjans i Grans ens encarreguem d’observar i registrar com és el riu (el cabal que té, la transparència de l’aigua, els nitrats, l’oxigen…), com és l’entorn del riu (fauna i flora que hi observem) i quins macroinvertebrats podem trobar.

La diferència respecte altres cursos, és que a primària aquest any fem la observació al riu a les hores de taller de natura i ho fem mitjans i grans barrejats, en grups cooperatius amb alumnes de diferents cursos.

Per veure les imatges, feu clic als enllaços del text.