Nit a l’escola i final de trimestre

Aquest curs, hem tingut un molt bon final de trimestre!!!!

Hem recuperat la Nit a l’escola amb les famílies! Ue 🙂

Ens vam trobar tot@s dijous tarda per muntar els llits a les classes. Després, vam sopar tot@s junt@s i vam anar a mirar la lluna amb la Inès d’Alpens. Moltes gràcies Inès! Els petits van anar a dormir i els mitjans i grans… una mica de disco, jijijijiji.

Aquí podeu veure les fotos de la Nit a l’escola –> ÀLBUM DE FOTOS

L’endemà, ens vam llevar amb molta gana. Vam esmorzar coca amb xocolata desfeta, mmmmmmm que bona!!! Mentres els grans acabaven algun projecte, petits i mitjans vam fer 3 tallers: jocs en anglès, fer la mona i fer una blonda per posar sota la mona. Ens ho vam passar molt bé!!! I a mig matí… ens vam fer uns bons biquinis!

A la tarda, ens ho vam passar molt bé jugant al joc de la bandera pel poble amagant ous de pasqua. 🙂

Aquí podeu veure les fotos de l’últim dia del trimestre –> ÀLBUM DE FOTOS

A la nit, segur que tothom va caure rodó al llit… 😉