Nit a l’escola 2021

El passat dijous molts dels alumnes de l’escola i algunes mestres ens vam quedar a dormir a l’escola. Feia temps que ho esperàvem, ja que l’any passat no vam poder fer aquesta activitat degut al confinament per la COVID-19.

La vetllada va anar super bé! A partir de dos quarts de set vam començar a instal·lar els matalassos i sacs de dormir per les diferents aules de l’escola. Quan ho vam tenir enllestit vam jugar a uns quants jocs abans i després de sopar (i unes bruixes molt entremaliades ens van fer una visita!).

Al vespre vam fer un taller d’observació d’estrelles i constel·lacions amb el planetari de la Inés, que ens va ensenyar a localitzar constel·lacions com l’osa major i l’osa menor i a trobar l’estrella polar. La nit va acabar amb una mica de disco amb els més grans que ho van donar tot a la pista de ball.

A l’endemà ens vam llevar i vam poder esmorzar xocolata desfeta que ens va fer la Fonda i coca de Cal Jolis! A més dels biquinis que vam elaborar per l’esmorzar de l’hora del pati.

Si voleu veure algunes de les fotos que vam fer feu clic a l’enllaç.