Mystery Location

Els Grans de l’escola hem tingut la oportunitat de poder fer conversa en anglès amb alumnes d’una escola de Dinamarca!

Tot va començar quan la Sheila ens va dir que jugaríem a un joc que es diu “Mystery Location”. El joc consisteix en que ens connectem per videotrucada amb una escola d’algun altre lloc del món i els hi hem de fer preguntes que puguin respondre amb un “yes” o “no”. A mesura que anem obtenint informació hem de descobrir de quin lloc del món són. Per tant, vam fer ús de l’anglès i de les nostres habilitats de cerca del Google Maps per descobrir que els alumnes eren d’una escola d’un poble de Dinamarca que es diu Kolding.

Arran d’aquest joc, la setmana següent vam tornar a quedar amb els alumnes de Dinamarca i vam fer una mica de conversa amb ells per parelles per descobrir-ne més coses.

Si voleu veure els vídeos del moment i algunes fotografies feu clic a l’enllaç.