Hem format part de l’araArt!!

L’Escola La Forja hem format part del Programa d’innovació araArt del Departament d’Educació durant els últims 3 cursos. Durant aquest temps, hem potenciat l’art dins de la nostra escola i hem generat situacions d’aprenentatge vinculades a les arts. Hem treballat en xarxa amb centres educatius del nostre entorn i hem cooperat amb entitats del nostre municipi.

Són molts els aprenentatges i experiències que ens emportem d’aquest programa! I, tot i que el programa ja s’ha acabat, hem definit una línia d’escola en la que potenciem i donem molta importància a l’art dins del nostre centre.

En el següent mapa podreu veure els centres que participen o hem participat en aquest Programa d’innovació.

Mapa escoles Programa d’innovació araArt