GRANS. Projecte Científiks en joc

Hola!

Som els Grans de l’escola i durant el 1r i 2n trimestre hem estat treballant el projecte de Científiks en joc.

En aquest projecte havíem de crear un videojoc a partir d’una recerca d’una científica actual.

Vam voler participar al projecte Científiks en joc perquè ens agraden molt els videojocs, crear històries i ens motivava molt.

Vam observar diverses investigadores i vam triar la Mar, que és una investigadora de 24 anys que és astrofísica i treballa a la Universitat de Barcelona. Ens han agradat les videotrucades que hem fet amb ella, però ens hagués agradat més veure-la en persona.

El tema del concurs aquest any va del Canvi Climàtic i el nostre, a més a més, de l’espai. La Mar ha de salvar la Terra agafant materials d’exoplanetes reals i portar-los a la Terra  i per trobar els exoplanetes ha de buscar estrelles que estan juntes.

Primer vam jugar als videojocs que havien guanyat els altres anys, després vam mirar les característiques dels videojocs, després vam pensar com podíem lligar la investigació de la Mar amb el canvi climàtic. Després vam començar a pensar la Història del nostre videojoc, i els aspectes tècnics i visuals i ho vam escriure tot en el Game Proposal.

El que més ens ha agradat del projecte és pensar la història del videojoc perquè ens havíem d’inventar la història que volguéssim i també ens ha agradat molt jugar als jocs de les altres escoles perquè va ser divertit poder veure exemplars o idees de com quedaria.

Ara només ens quedarà anar a Barcelona a la Gala Final del concurs que se celebrarà el 26 de maig per saber si el nostre disseny de videojoc és el guanyador i s’endú algun premi en aquesta edició!

Aleix, Dàlia, Marc, Aina, Maria i Guim

Si voleu veure les fotos del procés feu clic a la imatge.