El projecte de la catsanyada- aula dels mitjans

Hola som els nens i nenes de la classe dels mitjans de l’Escola La Forja.

Us explicarem un resum del projecte de la castanyada que hem estat duent a terme des de finals de setembre, ja que aquest curs hem estat els encarregats de preparar la festa de la castanyada!

Hem fet molta feina: una pluja d’idees amb tot el que volíem fer, vam preparar les làmines perquè cada família ens portés una creació artística amb família, vam fer una instància a l’Ajuntament d’Alpens, vam preparar les receptes dels panellets i ho vam encarregar a la botiga, vam preparar una representació de titelles de la Vella Castanyera, vam preparar les paperines i vam preparar un joc de pistes per trobar les castanyeres.

La setmana de la castanyada vam decorar l’entrada de l’escola, el dimecres al matí totes les classes vam fer panellets i dijous al matí vam fer la representació de titelles, a la tarda vam fer el joc de pistes de les castanyeres i vam celebrar la festa. Ens ha agradat preparar aquesta festa!

Mireu totes les fotos del procés i el vídeo dels titelles!!